Postări populare

vineri, 28 ianuarie 2011

Cum sa traiesti frumos fara iubire?...

"A iubi inseamna a inceta sa traiesti pentru tine, a face ca toate sentimentele omenesti, teama, speranta, durerea, bucuria, placerea sa nu depinda decat de o singura fiinta; inseamna a te cufunda in infinit, a nu gasi nici o limita simtirii, a-ti inchina viata unei fiinte in asa fel incat sa nu traiesti si sa nu gandesti decat pentru a o face fericita; a turna maretie in injosire, a gasi alinare in lacrimi indurerate, placere in suferinta si suferinta in placere; adica a intruni in sine toate contradictiile." - Balzac
"Cum sa traiesti frumos fara iubire?... Cum sa visezi sa umbli ori sa zbori?... Cum sa cuprinzi nelinistea din zori si pacea din amurg dintr-o privire? Cum sa inoti prin marile de flori, cum sa te bucuri de intreaga fire?... Si viata ta sa-si afle implinire fara minunea care da fiori?... Iar daca tu m-ai cunoscut, e vina ta;... dar daca eu te-am cunoscut, e vina mea... iar pentru ca te cunosc e de vina... numai ea... dragostea... Si numai pentru ca: Departe-n lumea suferintei traiesc cu dorul meu pustiu, azi nu mai stiu ce-i suferinta, fericirea... Mi-e dor de tine, doar asta stiu."
"Priveam stelele acum cateva momente. Cautam Luna cu privirea, dar n-o zaream... splendoarea ei era ascunsa in urma unui nor cenusiu. Stelele isi pierdusera din lucire... iar vantul parca le ducea departe. Ochii imi erau atintiti asupra norului care parca nu se mai termina... o suflare timida a vantului.. mi-a trecut prin parul valvoi, aproape de ureche... am auzit cuvintele "TE IUBESC", le-am rostit si eu la randul meu, cu voce tare... iar in acel moment stelele imi desenau pe cer chipul tau, luna lumina incredibilul desen si parca ii dadea viata prin simpla ei prezenta. Norul disparuse, vantul inca imi soptea cuvintele "TE IUBESC". Am inteles inca un lucru: Luna nu ar fi atat de minunata daca stelele si vantul nu ar iubi-o atat de mult, asa cum nici eu nu as putea fi fericita si implinita, daca nu ai fi tu, sa-mi desenezi viitorul in stele si sa-mi reamintesti cat de mult ma iubesti."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu