Postări populare

vineri, 4 martie 2011

Eu....cu mine

Interesata de domenii precum psihologia muncii si organizationala, psihologia clinica, psihodiagnostic, psihologia clinica aplicata in mediul organizational, consiliere psihologica si psihoterapie. Am urmat stagii de formare in psihoterapie integrativa.
Am invatat de-a lungul experientelor traite ca psiholgia este o meserie pe viata, un destin profesional pe care trebuie sa ti-l asumi si la care contribui in fiecare zi, prin fiecare om pe care il cunosti.In ultimii ani am invatat sa ma descopar, sa calatoresc spre mine si potentialul meu. Simt ca mai am atat de multe de oferit vietii…dar de la aceasta varsta totul va fi pe un palier superior, palier in care recunostinta pentru ceea ce am e la ea acasa, iubirea neconditionata pentru oameni e valoarea promovata in realatiile interpersonale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu