Postări populare

sâmbătă, 19 martie 2011

Iubeste-ma

Iubeste-mi ochii dar lasa-mi privirea senina,
Cuprinde-mi mainile,dar nu-mi ucide mangaierile,
Sruta-mi buzele,
Dar nu-mi strivi soaptele nerostite inca,
Cine stie...
Poate candva Universul se va hrani din trupul meu,
Locuiesc intr-un tinut al tacerii,
Locuiesc cerul nascut direct din mare,
Locuiesc vantul,care nu stie-ncotro s-apuce...
Singuratatea este numai a celui care nu poate decat da,
Si nu stie sa primeasca...
Ca sa ii pot vorbi noptii,
Trebuie sa fiu noapte,
Ca sa ii pot vorbi zilei,
Trebuie sa fiu zi,
Dar ca sa pot vorbi cu tine,
Nu pot fi nici zi nici noapte,
Pentru ca esti,pentru ca sunt..
Noi doi prea tristi...
Corabii ce se pierd in vant..

A iubi înseamnă să te angajezi fără garanţie, să te dăruieşti în totalitate în speranţa că iubirea ta va produce iubire în persoana iubită.

Erich Fromm-Arta de a iubi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu